DARMOWA DOSTAWA ZAWSZE OD 150 zł

DARMOWA DOSTAWA ZAWSZE OD 150 zł

Home  /  Zwroty, reklamacje

Zwroty, reklamacje

Zwroty:

 

  • Kupującemu, będącemu konsumentem, przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  • W celu skorzystania z prawa, o którym mowa powyżej Kupujący powinien w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie (które otrzyma wraz z zakupionym towarem) i wysyłać je wraz z zwracanym towarem oraz dowodem zakupu (uprzedzając o tym fakcie wcześniej sprzedawcę poprzez kontakt telefoniczny bądź kontakt e-mail) na adres: Wola Władysławowska 58, 08-400 GARWOLIN
  • Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń (zabezpieczenia przy odzieży w żadnym wypadku nie przeszkadzają w zapoznaniu się z przedmiotem oraz w jego przymiarce).
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Kupującego płatności (nie wliczając w to kosztów dostawy), nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał zwracany produkt.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Kupujący ponosi bezpośrednie koszty transportu wynikające ze zwrotu rzeczy.
  • Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Kupujący zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia produktu w celu dostawy do Sprzedającego aby rzecz nie uległa zniszczeniu bądź uszkodzeniu, w przeciwnym razie Kupujący będzie obciążony kosztami ewentualnej naprawy szkody która nastąpi wskutek jego zaniedbania względem niewłaściwego zabezpieczenia towaru na potrzebę transportu.
  • Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem.

 

 

Reklamacje:

 

 

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kalapyza@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login allegro
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.